nefunkcni PS2 klavesnice

Vaclav Hala hala na okucb.cz
Středa Únor 17 07:53:49 CET 1999

On 14-Feb-99 Pavel Machek wrote:

> [...]

Mam Deskpro EP/SB s Linuxem a NT 4.0 a stejny problem - pri bootu
nekdy
nechodila mys a klavesnice (gpm tvrdilo "device or resource busy").
Zkusil
jsem v setupu vypnout Energy Saver Mode a od te doby mam pokoj ...
(Pro
upresneni jadro 2.0.36, Slackware 3.5, mys i klavesnice original
Compaq)

                    S pozdravem V.Hala