samba a dve sitove karty

Zezula Jan EB_PRA ZEZULAJ na erstebank.com
Středa Únor 10 22:12:00 CET 1999

asi jsem se zblaznil cico.... :)))))
ja uz fakt netusim jak sem to udelal ale udelal....
nerikejte mi ze sem mnel mesic halucinace a poustel instalce buhvi odkud...
:))
prisaham ze sem nabootoval z dosove diskety bez TCP\IP (jak na ethernetu tak
na token ringu) a mohl jsem pristupovat (a taky sem pristupoval) na Linux se
Sambou...
a pak najednou nebyla samba vydet z token ringu....
no kazdopadne sem to zacal resit jinak.. delam si bootovacky s TCP\IP...

Jan Zezula