Traffic shaper a 2.2.1

Dusan Sys sys na spk.cz
Středa Únor 10 22:21:46 CET 1999

Prave se shaperem experimetuji. Skousel jsem shaper na jadre 2.0.35 ale
obcas mi server totalnet vytuhl. Pomohl jen tvrdy reset.Bez shaperu vse bylo
OK.  Tohle se mi stavalo po nekolik dni a proto jsem se rozhodl
preinstalovat jadro an 2.2.1, ale vse mi tuhlo pod rukama jako na sarem
jadre. ( vzdy to sypalo neco jako block xxx is not free). Po nejakych
experimentech jsem zjistil, ze se to stava pri vytizeni linky na 100%.
Nastavil jsem shaper na 33600 a skousel ping o velikosti 1000, 2000 ..
b.4000 jeste prosly ale pri 5000 ni to vytuhlo. Skousel jsem menit MTU jak
shaperu, tak i sitove karte na ktere visi, lec bezuspesne. Proto jsem se
vratil k overemu jadru 2.0.36 a je vse OK

Zdravi D.S.