help !!!

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Čtvrtek Únor 11 12:25:36 CET 1999

> Jsem zacatecnik v oblasti Linuxu.
> Nainstaloval jsem si RED HAT 5.1
> Vse probehlo celkem OK ale nenadetekoval mi sitovou kartu.
> Zkusil jsem vsechny ovladace co mi nabizel, ale nic.
> Windows 95 mi kartu nadetekovali jako "AMD PCNET Family Ethernet
> adapter (PCI -ISA).

Ovladac pro AMD PCNET je soucasti jadra; bohuzel v prelozenem jadre,
ktere RedHat distribuuje, neni zakompilovan.

Reseni: prelozit jadro
Postup:
1. nainstalovat kernel-source...i386.rpm a
kernel-header...i386.rpm
2. cd /usr/src/linux
3. make menuconfig (mate-li instalovano ncurses a ncurses-devel),
vybrat potrebne
4. make dep clean
5. make zImage modules modules_install
6. Vznikly System.map a vmlinuz (v arch/i386) zkopirovat do /boot,
nejlepe pod jinymi nazvy, abyste si neprepsat funkcni jadro, upravit
/etc/lilo.conf (man lilo) a spustit lilo.

Bod 1 a 6 musite provest jako root.
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz