help !!!

Jiri Sliva jiri.sliva.fei na vsb.cz
Čtvrtek Únor 11 13:03:34 CET 1999

Petr Novotny wrote:

> Ovladac pro AMD PCNET je soucasti jadra; bohuzel v prelozenem jadre,
> ktere RedHat distribuuje, neni zakompilovan.
>
> Reseni: prelozit jadro
> Postup:
> 1. nainstalovat kernel-source...i386.rpm a
> kernel-header...i386.rpm
> 2. cd /usr/src/linux
> 3. make menuconfig (mate-li instalovano ncurses a ncurses-devel),

 3. make xconfig

  pokud uz mate funkcni X Window, v X window je to kapku prehlednejsi

> 4. make dep clean
> 5. make zImage modules modules_install
> 6. Vznikly System.map a vmlinuz (v arch/i386) zkopirovat do /boot,
> nejlepe pod jinymi nazvy, abyste si neprepsat funkcni jadro, upravit
> /etc/lilo.conf (man lilo) a spustit lilo.

nebo jeste  bezpecneji nejdrive bootovat z DOSu loadlinem, pokud se jadro
osveci -> vrazit
ho do "/boot" (tedy pokud vudec pouzivate pro bootovani LILO)

-- Jiri Sliva

WEB:   http://www.vsb.cz/~l95449
email: jiri.sliva.fei na vsb.cz