HLADAM: X-client pre Win95

David Pospisilik davidpos na kva.pvt.cz
Čtvrtek Únor 11 17:46:24 CET 1999

VS wrote:

> No, pokud bych mohl pridat svuj nazor, tak jsem zkousel pouzivat vnc pres
> modem pres Internet (prenosova rychlost byla asi 19-20 kbps) a jelo to. Sice
> pomalu, ale jelo. Odhaduji, ze na ethernetu to musi jet vcelku dobre. Jen
> podotykam, ze jsem zkousel spustit aplikace dxaccounts (Digital UNIX),
> Netscape, xterm atd...
> Takze pro normalni praci bych to doporucil..
>
> V.

Jenom pro doplneni - VNC pracuje s protokolem RFB (remote frame buffer)
a VSECHNO bezi na serveru (aplikaci i grafika - neco jako XFree86-VFB) a
graficka cast jde komprimovane ke klientovi. Kazdy uzivatel, ktery si
tedy pusti na serveru vlastni XVNC session zatizi pamet serveru
nepomerne vic, nez pouhym spustenim na vzdalenem serveru a zobrazenim na
svem X serveru. Navic i X11 lze provozovat pres pomale linky s
protokolem LBX (LowBandwidthX), ktery je napriklad u RedHatu standardne
zakompilovan do XFree86. Existuje i jina komprese X protokolu (na jmeno
si nevzpomenu), ktera se da spoustet kompletne v "user land", takze
muzete pouzivat kompresi i tam, kde server LBX nepodporuje.
Vice viz LBX-HOWTO

PS: cestina mi navic ve VNC moc nefachala

Dave