HLADAM: X-client pre Win95

Ivan Tarapcik taro na asset.sk
Úterý Únor 16 13:22:20 CET 1999

Zalezi od toho ci serverovska cast bezi na windows alebo unix. Spojenie z
windows je pomalsie, lebo sa posiela viac udajov z obrazovky (ak som spravne
pochopil, windowsovy server iba "hada" ktore oblasti sa prekreslovali a preto
musi posielat viac dat, na rozdiel od VNC servra na Xsami, ktory presne vie
ktore casti obrazovky sa zmenili)

Taro