OT: Rizeni tiskarny pomoci ESC sekv.

Robert Follner follner na icl.cz
Čtvrtek Únor 11 20:27:54 CET 1999

Petr Bohdan wrote:

> v BJ modu, emulace IBM Proprinter X24E) do kodove stranky 852? Vim ze je
> to sekvence ESC [ T 4 0 0 0 n1 n2 a pro CP 850 je ta hodnota ESC [ T 4 0 0
> 3 82. Uz jsem prohledal i svuj domaci RedHat, vsechny www stranky co mne
> napadly atd. Uz jsem z toho na mrtvici.  Prosim pokud by jste nekdo mel po
> ruce tuto informaci, ozvete se mi prosim na muj mail.
Tuto informaci nemam, ale jestli jsi udelal chybu a ta sekvence
neni
ESC [ T 4 0 0 3 82
ale je
ESC [ T 4 0 0 3 52,
pak vez, ze 0x0352 je hexadecimalni vyjadeni dekadickeho cisla 850.
Z toho by se dalo usuzovat, ze pro 852 by to mohlo vypadat takto:
ESC [ T 4 0 0 3 54
Snad ti to pomuze. Ted jeste najit tu soukromou adresu...
Ze by? bohdan na ramert.cz

--

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno