OT: Rizeni tiskarny pomoci ESC sekv.

Petr Bohdan bohdan na ramert.cz
Čtvrtek Únor 11 19:41:19 CET 1999

Dobry den,

omlouvam se velice za dotaz prilis nesouvicejici s Linuxem, ale nevite
proboha nekdo, jak vypada ESC sekvence pro prepnuti tiskarny (Canon BJC50
v BJ modu, emulace IBM Proprinter X24E) do kodove stranky 852? Vim ze je
to sekvence ESC [ T 4 0 0 0 n1 n2 a pro CP 850 je ta hodnota ESC [ T 4 0 0
3 82. Uz jsem prohledal i svuj domaci RedHat, vsechny www stranky co mne
napadly atd. Uz jsem z toho na mrtvici.  Prosim pokud by jste nekdo mel po
ruce tuto informaci, ozvete se mi prosim na muj mail.

Dekuji velice

--
(((((( Petr Bohdan )))))) -- bohdan na ramert.cz