Linux sound

Vladymyr Iljyc Lenin J.Micka na sh.cvut.cz
Pátek Únor 12 08:37:41 CET 1999

Lafy wrote:
> Mam malinky dotaz. Na linuxe nemam zvukovku a preto nechytam kadejake
> warningy. Ako sa da spravit, aby kazdy pokus pustit nejaky wav na
> zvukovke vyrobil klasicky beep?
> DIky, Lafy

no mozna by se naslo jine reseni
totiz existuje patch na jadro, ktery umoznuje prehrat wavy primo pres
pcsqueeker
bohuzel s lehnuvsim diskem jsem prisel o svuj patch ktery byl na kernel
2.0.36 ale na kernel.org by se mel dat najit patch pro jadro tusim verze
2.0.30 ze kteryho sem to upravoval(slo akorat o nejaky nepovedeny hunky)
takze to zkus
jinak je snad patch ktery se menuje console beep a dela to co potrebujes
mel by byt take tam nebo na nekterym mirroru
--

							= lenin =
proste lenin