KDE shutdown

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Pátek Únor 12 09:46:42 CET 1999

Dobry den

mne to delalo neco podobneho do chvile nez jsem si vsiml, ze je treba
zadat prikazy k ukonceni (halt, reboot ...) v konfiguracnim panelu. Je to
tusim ta prvni polozka, a asi treti zalozka (bohuzel ted nesedim u linuxu,
takze nevim presne). Takze se na to treba podivejte.

--
Michal Kaspar

student VSE Praha