KDE shutdown

Pátek Únor 12 09:42:40 CET 1999

Dňa Pi, 12 feb 1999 Oto Buchta napísal(a):

Máte na mysli prihlasovacie okno pre KDM? Tam sa nachádza tlačítko
Restart (len tuším, odvykol som si reštartovať:-) ) kliknutím naň sa
vyvolá menu s položkami Reboot, Shutdown a spol. Ak hej, tak podobný
problém sa občas vyskytol aj u mňa.. totiž nedalo sa kliknúť na Reboot,
Shutdown. Ked sa mi to stalo prvý krát, tak som trošku zúrivo poklikal
na danú funkciu (rozumej cca. 20 krát a viac:-) ) a tá voľba sa
nakoniec aktivovala.. Takže dalo sa to vždy, akurát niekedy nie na prvý
krát. Zrejme sa jedná o problém KDM, ktorý bude predpokladám opravený v
novej verzii balíka KDE 1.1.
Len tak mimochodom, neviete prečo ešte niesú k dispozícii oficiálne rpm?

>Nevím, zkuste se podívat do zdrojáků, proč to dělá. Možná půjde o zajímavý
>bug-report, neboť podobné problémy má spousta lidí s W9x
>Telcontar
no, v tomto prípade platí to príslovie o hruškách a jablkách.. Problém
pri shutdowne windoze spôsobuje protokol NetBEUI (grrr) a jeho snaha
zrušiť prepojenie medzi zdieľanými prostriedkami... Ale to už je mimo
debatu;) Nech žije TCP/IP ;)

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich |    Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk         |