Popletene locales (cestina & X & KDE)

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Sobota Únor 13 12:53:57 CET 1999

On 11 Feb 99, at 20:30, Jindra Vavruska wrote:

> Behem zdejsi diskuse o rozchozeni cestiny v X/KDE jsem si vsiml, ze mi
> ruzne programy (napr. mod_perl) hlasi problemy s locale "cs" resp.
> "cs_CZ". Zjistil jsem, ze mam v /usr/share/locale tri ruzne adresare:
> "cs", "cz" a "cs_CZ" a v nich ruzne veci (vetsinou katalogy v podadresari
> LC_MESSAGES).
>
> Vsechny soubory jsem nahral do jednoho adresare (cs_CZ.ISO8859-2) a
> upravil jsem locale.alias tak, aby "czech", "cs", "cz" a "cs_CZ" byly
> nahrazeny jmenem onoho adresare. Prestalo to fungovat. Tak jsem adresar
> prejmenoval na "cs" a prislusne upravil locale.alias.

No ja jeste delam linky, takze treba cs_CZ.iso88592 odkazuje na
stejny adresar jako cs_CZ.ISO-8859-2 a podobne, krome toho se jeste
vyskytuji locales v /usr/X11/lib...

Tuto cast postupu bych videl v zasade spravnou a vhodnou.

Jo a jeste je nekde v /usr/lib/locale tusim dalsi locale.alias ktery
nektere aplikace hledaji.

> Zmizely vsechny chybove hlasky, ale zato mi v KDE aplikacich (napr.
> KMail 0.7.9) prestaly chodit klavesy se znaky s hacky a carkami. Jdou
> zadat pomoci mrtvych klaves, ale pokud zmacknu napr. klavesu "4" (c s
> hackem), nestane se vubec nic.
Tak tohle podle me muze mit duvod v nejake nekorektni zmene v
XF86Config, sekce keyboard. Nehlasi server pri startu nejake problemy?

> V xwpe to chodi normalne, v asWedit 4.0 (staticky linkovany Motif) taky. V
> Navigatoru 4.08 to nechodi :-)
No me cestina nechodi v zadnem navigatoru, a pri pouziti forced
knihovny aplikace padaji, takze to uz radeji bez cestiny.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Clovek v hnevu jede na splasenem koni.