Popletene locales (cestina & X & KDE)

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Sobota Únor 13 12:34:20 CET 1999

Dne 11. 2. 1999 Jindra Vavruska napsal:

> Ahoj,
>
> mam nainstalovany RH5.1 s KDE, vse z bezne dostupneho CD s tucnakem.
>
> Behem zdejsi diskuse o rozchozeni cestiny v X/KDE jsem si vsiml, ze mi ruzne
> programy (napr. mod_perl) hlasi problemy s locale "cs" resp. "cs_CZ". Zjistil
> jsem, ze mam v /usr/share/locale tri ruzne adresare: "cs", "cz" a "cs_CZ" a v
> nich ruzne veci (vetsinou katalogy v podadresari LC_MESSAGES).
>
> Vsechny soubory jsem nahral do jednoho adresare (cs_CZ.ISO8859-2) a upravil
> jsem locale.alias tak, aby "czech", "cs", "cz" a "cs_CZ" byly nahrazeny jmenem
> [...]

Pouzivam RH5.1 (original, nepocesteny). Po nainstalovani jsem udelal
nasledujici veci:
a) z xkb-forced jsem prevzal mapy klaves a zpusob prepinani klavesnic
b) provedl jsem krok za krokem vse podle Kabiho navodu
(http://www.fi.muni.cz/~kabi/linux/linux.html)
c) zkompiloval preloadovaci knihovnu pro neposlusne aplikace (k nalezeni
tamtez)

Od te doby nemam s cestinou zadne problemy ani v aplikacich ani v KDE (az na
rychle spusteni prikazu na Alt+F2, ktery misto cestiny v klidu dal pise tak,
jako kdyby klavesnice byla US).

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz