RS/6000 250 - zvlada Linux?

Pavel Zima P.Zima na sh.cvut.cz
Neděle Únor 14 19:26:05 CET 1999

Vojto A. Zachar wrote:

> Mate niekto skusenosti s Linuxom na machine RS6000 250?
> Je to Microchannel bus. Viem, ze niekedy sa o tento typ radica Linux
> komunita velmi nezaujimala, ale uz som videl aj spravy o tom, ze na MCA
> Linux ide.
> Ma to 1 x procesor PowerPC 601

Dobry den.

Docela by mne zajimalo jestli se nekdo z maintaineru PPCLinuxu ozval. Ja
totiz taky jednu tuhle masinu vlastnim a ten AIX se mne vubec nelibi.

Jinak veskery moje pokusy o Linux na RS/6000 selhaly. Zajimalo by mne
jestli jde RS/6000 vubec nabootovat z diskety? (Ma nekdo popis kodu,
ktery se zobrazujou pri startu na displeji?)

A abych nezapomel tak na http://www.cw.cz/linuxworld/ je zprava o
pripravovanem Linuxu od IBM a LinuxPPC pro RS/6000. Ale nic konkretniho
tam neni (ani o ktere modely RS/6000 se jedna).

Pavel Zima