netscape 4.07 cesky pri psani

Branislav Vartik vartik na inet.istrobanka.sk
Pondělí Únor 15 22:22:16 CET 1999

Ospravedlnujem sa ze ide o starsi mail (4.2.)

Robert Follner wrote:

> pri psani posty v netscape mi to zobrazuje blby font, ktery neni
> cesky. Kde to mam nastavit? Ze by app-defaults? Ale jakou
> polozku? Nebo neco jineho?

Netscape 4.5 ma bug (predpokladam ze starsi 4.07 nie je na tom o nic
lepsie), ze clovek si nastavi pre ISO-8859-1 kodovanie nejake fonty
(proporcionalny a fixny) a pre ISO-8859-2 nejake (tiez proporcionalny a
fixny). Ale _nezavisle_ od nastaveneho kodovania, maily _natvrdo_ pise
(rovnako ako inputy formularov vo www strankach) fontom nastavenym pre
kodovanie ISO-8859-1. Presiel som vsetky X resources pre Netscape (aspon
dufam) ale nic som nenasiel (~ 15 000 riadkov :-)). Nakoniec som to
vyriesil fontaliasom konkretneho ISO-8859-1 fontu na ISO-8859-2 (prisiel
som tym o ten ISO-8859-1 font, ale vobec mi nechyba a konečne aj vidím
čo píšem s diakritikou :))).
--
Branislav Vartik
oddelenie komunikacii