netscape 4.07 cesky pri psani

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Únor 15 23:24:42 CET 1999

Dne 15. 2. 1999 Branislav Vartik napsal:

> Ospravedlnujem sa ze ide o starsi mail (4.2.)

> Netscape 4.5 ma bug (predpokladam ze starsi 4.07 nie je na tom o nic
> lepsie), ze clovek si nastavi pre ISO-8859-1 kodovanie nejake fonty
> (proporcionalny a fixny) a pre ISO-8859-2 nejake (tiez proporcionalny a
> fixny). Ale _nezavisle_ od nastaveneho kodovania, maily _natvrdo_ pise
> (rovnako ako inputy formularov vo www strankach) fontom nastavenym pre
> kodovanie ISO-8859-1. Presiel som vsetky X resources pre Netscape (aspon
> dufam) ale nic som nenasiel (~ 15 000 riadkov :-)). Nakoniec som to
> [...]

Pred chvili sem posilal Kabi link na skriptik, ktery opravi binarku
Navigatoru. Konecne jsem se dokopal k tomu, abych ji zkusil a muzu ted
potvrdit, ze s glibc Navigatorem 4.5 to _funguje_ na sto procent.

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz