password -> shadow (ako najjednoduchsie vytvorit)

Vladymyr Iljyc Lenin J.Micka na sh.cvut.cz
Úterý Únor 16 00:36:05 CET 1999

"Ing. Tomas Drajsajtl" wrote:
> Nenajdou se nekde na Webu stranky venovane primo radam, co udelat po
> instalaci nejake distribuce Linuxu, aby mel takovy pocitac viditelny z
> Internetu co nejmene der ? Urcite se neco takoveho najde a hodne lidi to
> oceni. Kazdy neni dobry jako lenin.

tenhle sarkasmus sis mohl usetrit, ale je jasne ze ja jsem to svuj ton
take mirne receno "neodhad"
takze pokud is nekam instaluju server a vim ze bude na internetu tak
minimalni predpoklad je ze bude bezpecny a proto neni od veci se na
bezpecnost zeptat pred instalaci a ne po instalaci brecet, ze mi nekdo
zboural server.
ale k tve otazce
stejne jako existuji newsy, existuji i webove konference (treba
dejanews)
jiste jsou to jen konference a resi se tam aktualni problemy. pokud
existuje nejake shrnuti vsech moznych, problemu zajimalo by mne to take.

jinak nejbezpecnejsi z linuxu je dle meho debian, navic si denne
konktroluje updaty packages, takze clovek ma i prehled ze strany
vyrobce, zda se neco nezmenilo
--

							= lenin =
proste lenin