password -> shadow (ako najjednoduchsie vytvorit)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Únor 16 10:07:34 CET 1999

   From: Vladymyr Iljyc Lenin <J.Micka na sh.cvut.cz>
   Date: Tue, 16 Feb 1999 00:36:05 +0100

Zdravím,

   > jinak nejbezpecnejsi z linuxu je dle meho debian, navic si denne
   > konktroluje updaty packages, takze clovek ma i prehled ze strany
   > vyrobce, zda se neco nezmenilo

nemyslím si, že denně je ten správný interval, alespoň co se týče vámi
vzpomínané distribuce, která je velmi rychle vyvíjena. Jiné distribuce mají
např. mnohem rychlejší reakci na bezp. díry. Viz např. wu-ftpd. Za jak dlouho
byl k dispozici update pro wu-ftpd pro Debian? A pro jiné distribuce? Nechci
vyvolávat flamewar, ale pokud někdo napíše takovou věc, asi by bylo dobré ji
doložit fakty. Já také netvrdím, že SuSE je nejlepší v bezpečnosti, protože
již neznám Slackware a nemohu tedy tvrdit, že SuSE je bezpečnější než
Slackware a proto tedy nemohu tvrdit, že SuSE je nejbezpečnější. Lenine važ
prosím dobře svá slova, to že používás omezený počet distribucí Linuxu
neznamená, že máš dokonalý přehled o bezpečnosti těch ostatních. Ten nemá
nikdo.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz