Cestina & Linux console

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Úterý Únor 16 08:12:29 CET 1999

Dne Út, 16 únor 1999 jste napsal(a):
>Ahoj
>mam nasledujici problem s Cestinou v Linuxu:
>
>Mam RedHat 5.2 bez instalovane cestiny. Pote jsem doinstaloval balik
>ucw-1.1-2.rpm. Takze po restaru funguje cestina tim zpusobem, ze vidim ceske
>fonty, ale nemuzu psat cesky. Ta rozsirena klavesnice tam nahrana, je,
ale
 >kdyz se snazi napsat treba a s carkou, tak to jen pipne a nic. Zkousel
jsem
 >to nastavovat podle tech Readme, ale nefunguje, a ani nefunguje zadna
jina
> [...]

Nehlasi to problemy pri startu, ja jsem musel dopsat do /etc/sysconfig/ucw-cs
celou cestu.
asi takhle

FONT="ucw16.psf"
USERMAP="/usr/lib/kbd/consoletrans/latin2.table"
KEYTABLE="/usr/lib/kbd/keytables/cs-head.map /usr/lib/kbd/keytables/cz-prog.map
/usr/lib/kbd/keytables/cs-compose.map"
UCWSWITCH="\033(K"

Dan