Cestina & Linux console

Michal Strelec strelec na adam.osu.cz
Úterý Únor 16 07:20:37 CET 1999

Ahoj
mam nasledujici problem s Cestinou v Linuxu:

Mam RedHat 5.2 bez instalovane cestiny. Pote jsem doinstaloval balik
ucw-1.1-2.rpm. Takze po restaru funguje cestina tim zpusobem, ze vidim ceske
fonty, ale nemuzu psat cesky. Ta rozsirena klavesnice tam nahrana, je, ale
kdyz se snazi napsat treba a s carkou, tak to jen pipne a nic. Zkousel jsem
to nastavovat podle tech Readme, ale nefunguje, a ani nefunguje zadna jina
klavesnice.
Takze jestli se nemusi jeste nastavit nejaka systemova promenna, pro
povoleni vstupu ISO?
Nebo jestli se jeste nemusi nainstalovat nejaky zakladnejsi balik pro
podporu cestiny?

------------------------
Zkousel jsem si tu cestinu v shelu (napr.: mi funguje ceske fortunes) a
potom jsem zkousel vypisovat pomoci cat a tam je cestina take v poradku. Jen
ne a ne to psat cesky na klavesnici.

Ale zajimavy aspekt je, ze kdyz jsem nainstaloval nekde jinde skoro uplne
cely RedHat 5.2 tak tam to chodi. Je to fakt na mrtvici. Navic jsem jeste
musel v konfigu, ktery se vola z rc.local doplnit cesty (protoze ten je v te
dobe samozrejme jeste nezna), ale tam to chodi vsechno jak ma, ale kdyz
udelam normalni (tim myslim mensi instlaci) tak NIC.

Please HELP.

Michal

email: strelec na adam.osu.cz