mountovani Joliet CD

Vladymyr Iljyc Lenin J.Micka na sh.cvut.cz
Úterý Únor 16 11:06:31 CET 1999

Milan Kerslager wrote:

> Nikdy jsem zadnou volbu nepotreboval (jadro to pozna automaticky).
>
> mount /dev/hdb /mnt/cdrom

vyjmuto

> mount -o ro,nojoliet /dev/....

tohle sem nepochopil, on se preci ptal na korektni primounteni, tak proc
nojoilet
ale jinak souhlasim s tim, ze nejsou zadne problemy
mam jadro 2.2.0 a kdyz primountuju joilet cd pomoci mount /cdrom, tak mi
to zahlasi joilet extension a tim to pro system hasne, proste dal se to
chova jako kazdy iso cd
dokonce jsem mel jednoho rockridge a jadro hlasilo rockridge cd (ci neco
v tom smyslu) ale zadny problem s pristupem
--

							= lenin =
proste lenin