Dotaz na in.identd

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Únor 16 15:16:31 CET 1999

Dne 16. 2. 1999 Ondrej Suchy napsal:

> zkusenosti s tim mam a bohuzel velmi spatne:
>
> pravy inetd se nejmenuje in.inetd, ale proste inetd.
> in.inetd jsem mnohokrat videl jako pokus o skryti procesu, ktere jinak
> nalezeji hackerum.

No to je sice mozna pravda, ale tady neslo i inetd a o identd z baliku
pidentd, ktery se obvykle (ne-li vzdy) opravdu jmenuje in.identd.

Takze prosim bedlive cist, nez zacnete sirit poplasne zpravy.

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz