Dotaz na in.identd

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Únor 16 14:10:27 CET 1999

On Tue, 16 Feb 1999, Mikulas Gangur wrote:
>  mam problem s in.identd. Tyto procesy se mi hormadi a bohuzel v
> teto chvili ani nevim, jak a k cemu je to vlastne potreba.
> Nemate s tim nekdo nejake zkusenosti ?

ident je demon, ktory povie kto je vlastnikom akeho portu. cize ak niekto
z vasho pocitaca ide napr. na irc otvoti sa nejaky port a cez ten sa
spravi spojenie na server. server sa automaticky opyta, kto je vlastnik.
a ident mu povie usera. a z toho potom vznike zapis user na computer. inak by
vznikalo unknown na computer. ident je dobra pomocka napr. ked vas niekto
fingruje. ak maju ident, tak v logoch mate aj login usera.
ak chcete aby vasi uzivatelia zostali tak trosku v anonimite, tak ho
kludne mozte vypnut.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/