POLEMIKA: Clanky o Linuxu

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Úterý Únor 16 16:46:25 CET 1999

Tue, Feb 16, 1999 ve 12:18:42PM +0100 Zdenek Pytela napsal:
| :pro nainstalovani file serveru a print serveru na Linuxu (asi 6 hodin) s
| :dobou tehoz na NetWare (1 hodina), NetWare nesporne vede. Je mozne, ze je
| :to mou neschopnosti ohledne Linuxu, ale na svou obranu bych uvedl napr.
| 	Zminenych 6 hodin je natolik individualni cas, ze bych to jako
| argument rozhodne nikde neuvadel.

berte to jako subjektivni, ale napr. pro mne smerodatne. a to se nepocitam v
linuxu mezi uplne novacky. holt ta instalae NW3 je porad jeste
nedostizitelna :( ale jinak fandim linuxu.

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."