Dotaz na in.identd

garabik na fmph.uniba.sk.spam garabik na fmph.uniba.sk.spam
Úterý Únor 16 20:49:05 CET 1999

Jan Satko <satko na quanto.uniag.sk> wrote:
: On Tue, 16 Feb 1999, Mikulas Gangur wrote:
:>  mam problem s in.identd. Tyto procesy se mi hormadi a bohuzel v
:> teto chvili ani nevim, jak a k cemu je to vlastne potreba.
:> Nemate s tim nekdo nejake zkusenosti ?

to znamena ze sa neuzatvori spojenie... mne sa to stalo, ale iba raz, ident
(ja mam tfident) visel asi 2 dni kym som si to vsimol...
co hovori netstat, kto je na druhej strane spojenia?

Mozno by pomohlo zmenit ident demona

: ident je demon, ktory povie kto je vlastnikom akeho portu. cize ak niekto
: z vasho pocitaca ide napr. na irc otvoti sa nejaky port a cez ten sa
: spravi spojenie na server. server sa automaticky opyta, kto je vlastnik.
: a ident mu povie usera. a z toho potom vznike zapis user na computer. inak by
: vznikalo unknown na computer. ident je dobra pomocka napr. ked vas niekto
: fingruje. ak maju ident, tak v logoch mate aj login usera.
: ak chcete aby vasi uzivatelia zostali tak trosku v anonimite, tak ho
: kludne mozte vypnut.

A na niektore ftp servre, spolu s niektorymi irc sietami sa potom nebude
dat dostat...

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |