POLEMIKA: Clanky o Linuxu (long)

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Úterý Únor 16 22:25:58 CET 1999

Tue, Feb 16, 1999 ve 09:15:34PM +0100 Alexandr Malusek napsal:

| Ma nekdo zkusenosti s "NetWare for Linux" od Caldery? Nemam potrebu to
| zkouset, ale pokud by to chodilo, pak by to bylo celkem zajimave
| reseni. (Da se predpokladat, ze originalni NetWare bude jako souborovy
| server rychlejsi, ale na druhou stranu Linux je univerzalnejsi).

viz muj clanek v LN. ale asi jsem nekde neco zvoral, pac se mi to nepodarilo
doinstalovat (opatchoval jsem jadro, prelozil, opravil jsem spoustu veci,
aby se muj linux podobal Caldera OpenLinuxu, ale stejne to pak nejelo. a pak
uz jsem se tim nezabyval.

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."