POLEMIKA: Clanky o Linuxu (long)

Středa Únor 17 13:28:03 CET 1999

xsorm na informatics.muni.cz (Milan Sorm) writes:

> viz muj clanek v LN. ale asi jsem nekde neco zvoral, pac se mi to nepodarilo
> doinstalovat (opatchoval jsem jadro, prelozil, opravil jsem spoustu veci,
> aby se muj linux podobal Caldera OpenLinuxu, ale stejne to pak nejelo. a pak
> uz jsem se tim nezabyval.

Moje zkusenost je, ze komercni SW je lepsi provozovat na platforme,
pro kterou je urcen. To se netyka jen Linuxu - napr. u Solarisu bylo
bezne, ze se kvuli Oraclu instaloval Solaris 2.4 (pro ktery byl Oracle
certifikovan), zatimco Solaris 2.5 byl k dispozici jiz nekolik mesicu.

Podobne bych to videl i s tim NetWarem. Ma-li nekdo cas, muze
vyzkouset instalaci NetWare na OpenLinuxu 1.3 (oboji se da stahnout
zdarma), ale pro rutinni provoz bych asi pouzil OpenLinux 1.2 (ten se
ale zdarma stahnout neda, pokud vim).

Neklame-li me pamet, tak alespon jeden podnik v CR NetWare pod
Solarisem pred nekolika lety pouzival (soucasny stav neznam), a proto
Unixovou variantu NetWare za hracku nebo kuriozitu nepovazuji.

Viz take:
http://www.calderasystems.com/products/netware/index.html
http://www.calderasystems.com/products/openlinux/index.html

--