ProFTPD + symlink

David Pospisilik davidpos na kva.pvt.cz
Středa Únor 17 09:35:26 CET 1999

> 2) Jak se zde pouzivaji symlinky ? Chtel bych (napr. ve verejne zone)
> zpristupnit adresar /inst jen pro cteni. Udelal jsem link
> /home/ftp/inst -> /inst s pravy jen pro cteni vsem (444) a podle rady
> jsem nastavil "ShowSymlinks on", ale nefunguje to. V prohlizeci se
> objevi hlaseni, ze nemuze najit adresar /ftp/inst a "nevleze" do nej.
>
> Nejspis vadi, ze se pokousim o pristup mimo predefinovany koren. Da
> se to nejak oblafnout ?

Nevim jak u ProFTPD (ale asi stejne jaku u wu-ftpd), ale pro anonymouse
se provadi chroot do /home/ftp a tim padem symlink na /inst je pro nej
link do /home/ftp/inst a ten tam samozrejme neni. Z tohoto duvodu jsou v
/home/ftp/bin vsechny veci jako hard-links. Takze bud dat /inst pod
/home/ftp, nebo kazdymu souboru udelat v /inst udelat hardlink (asi
trochu nepohodlne), nebo zkusit hard-link na adresar (nekde v archivu
konference nekdo psal, ze by to ext2fs mel umet, i kdyz standardni
cestou to asi nebude)

Dave