ProFTPD + symlink

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Únor 17 10:37:19 CET 1999

Dne 17. 2. 1999 Miroslav BENES napsal:

> Mam nasledujici dotazy :
>
> 1) Slo by nastavit "neviditelnost" adresaru ostatnich uzivatelu ? To
> ale neni to hlavni.

Existuje volba HideNoAccess, ale ta tusim funguje jenom pro adresare a
soubory, ke kterym nema uzivatel opravduzadny pristup, takze pokud bude
mit home jineho uzivatele treba prava 755, zrejme ho to neskryje.

> 2) Jak se zde pouzivaji symlinky ? Chtel bych (napr. ve verejne zone)
> zpristupnit adresar /inst jen pro cteni. Udelal jsem link
> /home/ftp/inst -> /inst s pravy jen pro cteni vsem (444) a podle rady
> jsem nastavil "ShowSymlinks on", ale nefunguje to. V prohlizeci se
> objevi hlaseni, ze nemuze najit adresar /ftp/inst a "nevleze" do nej.
>
> Nejspis vadi, ze se pokousim o pristup mimo predefinovany koren. Da
> se to nejak oblafnout ?

Myslim, ze ne.

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz