Modem

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Únor 17 10:35:18 CET 1999

Dne 17. 2. 1999 Pavel Czepczor napsal:

> Ahoj,
> mam nejaky problem s modemem. Kdyz zkousim vytacet v Kppp v KDE hlasi  >
> Lituji , modem je zaneprazdnen. < . Jenze ani minicom ho nevidi.
> Ve Win95 jde normalne . Zkousel jsem odebrat link na dev/cua1 coz je com2 a
> nalinkovat ,ale nic se nedeje.
>
> [root na dark /rpm]# ls -l /dev/modem
> lrwxrwxrwx   1 root     root            4 Feb 16 07:46 /dev/modem -> cua1

Krome jinych moznych pricin by na vine mohlo byt spatne nastaveni
serioveho portu. Zkuste, co Vam pise setserial /dev/cua1 a zda se to
shoduje s tim, jak je port opravdu hardwarove nastaven.

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz