Modem

Jan Marik marik na uochb.cas.cz
Středa Únor 17 10:37:35 CET 1999

Zdar

Podivej se do /var/lock , kde bude pravdepodobne soubor s nazvem obsahujicim
nazev portu nebo tak nejak a tento soubor by mel obsahovat cislo procesu,
kterej modem blokuje..
Vykasli se na /dev/modem a /dev/cuaX a  vsem programum pouzivajicim modem
zadej /dev/ttySX,. Link
/dev/modem dela jedine bordel v zamykani a /dev/cuaX je zastarale.
Snad to pomuze.

J. Marik