pppd a dial on demand

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Středa Únor 17 11:52:24 CET 1999

: Udelal jsem tedy to, ze jsem do prikazoveho radku pppd pouze pridal kouzelne
: slovo 'demand' a zajistil jsem aby se to spustilo po stratu systemu. Navaze
: se spojeni, ktere se po urcite dobe 'idle' nebo chybe pri komunikaci modemu
: prerusi. Prikaz ifconfig sice ukazuje existenci rozhrani ppp0, ale zadnym
: zpusobem se mi nepodarilo presvedcit pppd aby znova spustil chat a navazal
: spojeni.

Takze zda se ze se mi to dnes podarilo rozbehat (netusim proc mi to vcera
nejelo :) Ale jeste bych potreboval najit zpusob jak zjistit v jakem stavu
to ppp zrovna je tj. SLEEPING, DIALING, UP, DOWN ..... zkousel jsem uz
napsat nejaky script, ktery pomoci ifconfig, ps a LCK...modem dokaze
odhadnout stav, ale zda se mi to takove nesystemove. U pppd jsem nikde
nenasel moznost zjistit jeho stav a v /proc/net taky ne ...

Ahoj -
	Michal

--
"mailto:chaky na foresta.cz","mailto:chaky na vs.inext.cz",2:421/450.55 na fidonet
 Michal Hucik, FORESTA SG a.s.           "http://goliash.inext.cz/~chaky/"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---