pppd a dial on demand

Středa Únor 17 12:15:39 CET 1999

On 17 Feb 1999, Michal Hucik wrote:

> Takze zda se ze se mi to dnes podarilo rozbehat (netusim proc mi to vcera
> nejelo :) Ale jeste bych potreboval najit zpusob jak zjistit v jakem stavu
> to ppp zrovna je tj. SLEEPING, DIALING, UP, DOWN ..... zkousel jsem uz
> napsat nejaky script, ktery pomoci ifconfig, ps a LCK...modem dokaze
> odhadnout stav, ale zda se mi to takove nesystemove. U pppd jsem nikde
> nenasel moznost zjistit jeho stav a v /proc/net taky ne ...

Ja tedy nevim... mne se zda, ze jsou jen tri vyznamne stavy: bez spojeni,
zkousi navazat spojeni (bezi chat skript nebo podobny), spojeno (je
nahozeny patricny interface pppN). Stavove prechody je mozno zachytit
pomoci skriptu v /etc/ppp a podobnych.

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"