Lze nainstalova linux na XT 331 (640 K Ram)

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Středa Únor 17 15:11:45 CET 1999

Ahoj!

> Jedna se o ELKS, homepage je nekde na www.linux.co.uk, nebo na
> www.linux.org.uk. Provozuju nejakou starsi verzi (0.66?) a jede mi to na
> Commodore PC-II (XT i8088 1x360k FDD, 1x20Mb HDD, Hercules mono) To je
> jeste pomalejsi nez standardni XT, protoze to ma 8mi bitovou sbernici.
> Neco jako XT SX :-)
> Jsou toho dve 360k diskety se ZAKLADNIMI utilitami (cat, ls, more) a nic
> vic. Vse ostatni si musite prelozit jinde. Navic kernel je SILNE
> orezany, uvidite ve zdrojacich.

Zajimalo by me: je to pouzitelny? Je to schopny sitovani? Pustis si
tam takove veci jako vi? Je mozny pustit emacs? (tohle uz asi snim,
ale jestli jo, znamena to ze ten port je prudce pouzitelnej :-).

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).