Ducharina pri ugradu RH5.0 na RH5.2 (?)

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Středa Únor 17 16:44:19 CET 1999

On Tue, 16 Feb 1999, Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote:

> Jinak me to proste  prijde nejake divne, ja bych to videl na zavadu
> site, bud vadna sitova karta, nerozumi si se switchem, pouziva se tam
> staticke ARP....
To si nemyslim. Kdyby byla vadna sitova karta, ci zavada site, nevim, zda
by mi v tuto chvili bezel na tom samem miste a s temi samymi kartami onen
starsi RH5.0....(?).

> Mohl bych to tak nejak shrnout, ze vaznou prenosy vetsiho mnozstvi
> dat? Ping chodi, ale chodi i s velkymi pakety?
To jsem ale vul (z odpustenim). Presne jsem vcera uvazoval o velkych
packetech, ale ping s nimi uz jsem nevyzkousel...mno, uvidime, zda se k
tomu dostanu dneska (malo casu, malo...).

> Hmmmmmm, ale me se netstat zastavi normalne na konci, vypise TCPIP,
> IPX a nejake ty sockety s log soubory.
Tak tahle to presne vypada u mne na RH5.0. Ale ne na RH5.2; zkusim ten
novy stroj opet zapojit nekam do vnitrni site - kdyz v takovem pripade vse
chodi...co pak udela netstat, jsem zvedav.

> To dokazuje, ze ten stroj je OK, ale neco se deje s okolni siti. Neni
> tam nejake spannig tree nebo neco takoveho?
> Bezi na tom serveru nejaky gated, nebo je routing staticky?
Ano, je to pomerne velika sit, sitove prvky jsou od IBM, mnoha switchum
vevodi dvojice "ridicich jednotek", tzv. MSS. Spanning tree&spol. se tu
provozuje, vlastni Linux zadnou dynamikou (gated,routed...) neobtezuji,
staticke tabulky maji rozumne mnozstvi radek (ktere se navic dlouhodobe
nemeni).

> Nevim, je to fakt divny, ale mam pocit, ze az se doberete vysledku,
> Redhat v tom bude nevinne.
Po pravde receno, nehodlam RedHat (stejne to nakonec bude mezi klavesnici
a zidli :) ) upalovat na hranici, i kdyby to byla jeho blbost; radeji bych
se positivniho vysledku uz konecne dobral, at uz s jakymkoliv vinikem
(jsem ochoten prijmout i vraha zahradnika ;) )...

					S pozdravem
						Lukas Horalek,
						HN, Economia, a.s.