Ducharina pri ugradu RH5.0 na RH5.2 (?)

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Úterý Únor 16 23:53:15 CET 1999

On 16 Feb 99, at 22:41, Lukas Horalek wrote:

> (1) Odeslani zpravy (treba z pine) skonci u potomka sendmailu ve fazi
> "DATA status"...a dal se nic nedeje, posta neodejde. (2) Odeslani zpravy
> systemem  echo "ahoj" | /usr/sbin/sendmail a na b.cz
>     ovsem funguje (!?).

Hm to je proste nejake divne, ten pine komunikuje pres SMTP nebo
primo? (Nemam ted po ruce Linux abych se na to podival) a pokud pres
SMTP tak pres localhost, nebo plne jmeno?

Jinak me to proste  prijde nejake divne, ja bych to videl na zavadu
site, bud vadna sitova karta, nerozumi si se switchem, pouziva se tam
staticke ARP....

Mohl bych to tak nejak shrnout, ze vaznou prenosy vetsiho mnozstvi
dat? Ping chodi, ale chodi i s velkymi pakety?

> connections, na RH5.2 postupny vypis jednotlivych aktivit, ukoncitelny az
> Ctrl-C) - nebo uz mam halucinace (coz po skoro 29 hodinach v praci

Hmmmmmm, ale me se netstat zastavi normalne na konci, vypise TCPIP,
IPX a nejake ty sockety s log soubory.

> (2) Ve chvili, kdy jsem mel na stycnem Internetovskem bode onen starsi
> (funkcni) RH5.0, strcil jsem novejsi pocitac s RH5.2 kamsi do vnitrni
> site. Jen jsem vyrval jednu sitovku, prislusne zmenil IP adresu a zmenil
> routovani na switch (mame zde switchovane podsite na TP kabelech), jinak
> jsem _vse_ nechal, tak jak je (nechodive na onom "Internetovskem miste").
> A svete div se - posta zvesela chodila obema smery, a lynxem brouzdati tez
> bylo mozno...

To dokazuje, ze ten stroj je OK, ale neco se deje s okolni siti. Neni
tam nejake spannig tree nebo neco takoveho?
Bezi na tom serveru nejaky gated, nebo je routing staticky?

Nevim, je to fakt divny, ale mam pocit, ze az se doberete vysledku,
Redhat v tom bude nevinne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Clovek v hnevu jede na splasenem koni.