Klient pro WIN Terminal Server

Michal Ludvig mic na logix.cz
Středa Únor 17 19:34:58 CET 1999

On 17 Feb 1999, Marek Dieze wrote:

> chci se zeptat jestli nekdo nevi linuxovem klientovi na Windows Terminal
> Server. Nejradeji free. Bylo by to pro me dobre reseni jak se vyhnout
> instalaci Win NT.

No  jestli mate od Citrixu pro ten TS zakoupen MetaFrame, pak vam staci
ICA client  (k dostani na http://www.citrix.com/ <Download>). Pro linux
je tam X-windouzovej, nebo se da pouzit i Javovej.  Oba chodej celkem v
pohode.

Ale jestli MetaFrame nemate, tak bych rekl, ze mate smulu, protoze klient
protokolu  RDP  pro linux oficialne  snad ani existovat nemuze  (z duvodu
licence TS, kde se pravi neco ve smyslu, ze pro kazdeho klienta  je treba
mit zakoupenou licenci WinNT wks).

Ale jestli ho presto sezenete, dejte mi vedet ;-)

Michal Ludvig