CDaudio + mp3

zdenek nemec nemec na dobruska.cz
Středa Únor 17 19:27:19 CET 1999

ahojte
    mam dva problemy s audiem na linuxu:
audio cd
-----------
1) proc mi kscd (KDE) nechce povolit pristup ke zvukovemu cd od jineho
uzivatele nez root, kde to mohu povolit? obycejny uzivatel muze namountovat
i odmountit cd, ale pokud se snazim prehrat zvukove cd objevi se hlaska:
zkontrolujte zda mate pristup k cdrom ... proc kdyz u mountovani to jde??

mp3
------
2) presel jsem ze suse2.0.35 na redhat 5.2 s 2.0.36 prekompiloval sem kernel
se zvukem zvuk funguje ok (audio cd, radiokarta) ale pokud chci spustit
nejaky mp3 tak to skonci akorat skvrcenim a chrchlanim... skompiloval jsem
si freeamp a zkousel jsem i x11amp a eMusic ale proste mp3 to neprehraje...
divny je ze ten samej freeamp(po kompilaci) mi drive na suse 2.0.35 slapal
bez problemu.. nevite nekod kde muze byt chyba

s pozdravem
    nemec

----------[ zdenek nemec
----------[ nemec na dobruska.cz