CDaudio + mp3

Marek Dieze dieze na brn.pvt.cz
Středa Únor 17 19:59:20 CET 1999

zdenek nemec wrote:

> ahojte
>     mam dva problemy s audiem na linuxu:
> audio cd
> -----------
> 1) proc mi kscd (KDE) nechce povolit pristup ke zvukovemu cd od jineho
> uzivatele nez root, kde to mohu povolit? obycejny uzivatel muze namountovat
> i odmountit cd, ale pokud se snazim prehrat zvukove cd objevi se hlaska:
> zkontrolujte zda mate pristup k cdrom ... proc kdyz u mountovani to jde??

Zdravim,
je to asi nedostatecnymi pravy. Nastavte u zarizeni /dev/hd? (podle toho
kam Vam ukazuje link /dev/cdrom) prava 664 (rw-rw-r--) a melo by to
hrat. Defaultni prava jsou 660 (rw-rw----), vlastnik root, skupina disk
=> uzivatele nemohou z tohoto zarizeni ani cist. Doufam, ze to pomuze.

ad 2) mel jsem podobny problem - audo CD hrala v pohode, mp3 ani tuk.
Chyba byla ve spatne nastavenem DMA. Proverte.

Dieze