password -> shadow (ako najjednoduchsie vytvorit)

Středa Únor 17 23:31:42 CET 1999

On Wed, 17 Feb 1999, Vladymyr Iljyc Lenin wrote:

> a kdyz sme u toho updatovani tak nejlip to ma asi reseny OpenBSD,

nejlepsi updatovani ma system, ktery neni treba updatovat: bud proto,
ze v nem chyby nejsou, nebo proto, ze je vuci tem chybam dostatecne
rezistentni

> ano jako rudy mor ma taky svuj bug kanal a jine spolecnosti taky, takze
> o cem to vlastne melo byt?

o tom, ze kdyz se pouzije standardni bug tracking, tak je odezva libovolne
zpozdena, je-li jaka :)

> a je takovy problem si stahnout zdrojovy kod baliku (At uz se jedna o
> kteroukoliv distribuci) a aplikovat na ni patch?

ja si to opravim, ale nejsem takovy sobec, abych si to susil jen pro sebe,
tak bych rad, by to taky opravili v distribuci :)

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"