password -> shadow (ako najjednoduchsie vytvorit)

Vladymyr Iljyc Lenin J.Micka na sh.cvut.cz
Středa Únor 17 23:26:29 CET 1999

Pavel Kankovsky wrote:
> Zjevne ovsem musi byt takovy bug report poslat pouze jednim konkretnim
> kanalem: totiz na security na debian.org (a nikoli do bugu). (Coz mne docela
> vytocilo, protoze kdo si ma takovou blbost pamatovat.)

ano jako rudy mor ma taky svuj bug kanal a jine spolecnosti taky, takze
o cem to vlastne melo byt?
a je takovy problem si stahnout zdrojovy kod baliku (At uz se jedna o
kteroukoliv distribuci) a aplikovat na ni patch?
popripade rovnou stahnout opatchovany zdrojak, zkompilovat si ho,
vytvorit binar distribuci, nainstalovat?
kdyz nekdo kompiluje, tak nejspis zvlada i vyse uvedene, takze o co se
tu hadame?
jen proto, ze jsem vyjadril svuj nazor? a ze nekdo s nim nesouhlasi?
pokud nemate(kdokoliv) dalsich namitek rad bych to ukoncil.
--

							= lenin =
proste lenin