Linux a komerce (Bylo Re: POLEMIKA: Clanky o Linuxu)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Únor 18 10:16:11 CET 1999

On Thu, 18 Feb 1999, Jindra Vavruska wrote:

> Spatne jste hledal. IPEX takovy cenik ma, i kdyz je to schovane pod "cenou
> dodavky" resp. za instalaci jednotlivych komponent internetoveho resp.
> intranetoveho serveru. V podstate se to da chapat jako cena za instalaci
> odzkousene a odladenen konfigurace proverene ctyrletym provozem (dodavatele).

To je pravda, uz jsem na to byl upozornen. Ovsem logika toho umisteni mi
teda jasna neni, snad prvni odkaz, kde hledam ceny, je CENIK. Na to ze to
maji pres databazi tam pridani polozky ceny za SLUZBY prece neni az zase
takovy problem.

Takze jeste male srovnani cen pri konfiguraci 20 stroju, pozadavek na
mail, POP3, sdileni souboru pres Sambu, tisk pres Sambu, WWW server pro
vnitrni pouziti, pripadne pripojeni na Inet vytacenou linkou.

Rozdil predstavuje radove 1000-1500 Kc ve prospech IPEXu.

R.V.