Linux a komerce (Bylo Re: POLEMIKA: Clanky o Linuxu)

Jindra Vavruska jindra na vavruska.cz
Čtvrtek Únor 18 06:35:21 CET 1999

Dne St, 17 únor 1999 jste napsal(a):
>On Tue, 16 Feb 1999, Ales Horak wrote:

[...]

>Provedl jsem takovy maly "surfing" po webech trech nejvice exponovanych
>komercnich firem v teto konferenci, IPEX s.r.o, Aps Brno a
>Nieder-Meier s.r.o.
>
>U prvnich dvou jsem nenalezl zadne informace ohledne ceny za praci
>spojenou s instalaci, konfiguraci ci udrzbou takovehoto reseni.

Spatne jste hledal. IPEX takovy cenik ma, i kdyz je to schovane pod "cenou
dodavky" resp. za instalaci jednotlivych komponent internetoveho resp.
intranetoveho serveru. V podstate se to da chapat jako cena za instalaci
odzkousene a odladenen konfigurace proverene ctyrletym provozem (dodavatele).

Dokonce jsem se u nich byl podivat, ale ne kvuli tomu (i-net serverum), takze
jsem se neptal na detaily. Ty ceniky urcite najdete. Pak by me zajimal Vas
nazor, jestli je to hodne nebo malo ;-)

[...]

>A to vsechno pocitam jako firma firme, pokud tu jsou jine vazby jako
>znamost tak se da i "slevit".
>
>Radek Vybiral

[...]