Zas****y KDE (Re: Linux a komerce (Bylo Re: POLEMIKA....))

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Čtvrtek Únor 18 11:30:51 CET 1999

 > :Zkusil jste treba KDE.
 > Do p***e! Co mate furt s tim KDE? To jste vsichni takovi jednostranni
 > ignoranti? Kdyz, tak prosim inzerujte, ze pro linux existuje
 > KDE _a_ GNOME! (prinejmensim)

 Dobry den.
 Pro zacatek bych uvedl, ze jsem zkousel KDE, cekam na GNOME verzi 1 a
standardne pouzivam fvwm95. To abych nemohl byt narcen ze zaujatosti.
 KDE je docela dobry system, ma propracovane uzivatelske rozhrani (ne, ze by
jine baliky nemely), a hlavne uz nekolik mesicu je vydana stabilni verze 1.0.
GNOME zatim neexistuje, protoze jeste je stale ve fazi vyvoje (ac uz se to
blizi).
 A podivejte se na vec z pozice nadseneho uzivatele nejakeho produktu. Kdyz
pouzivam treba iCal a nekdo rekne, ze pro Linux neexistuje kalendar -
planovac, tak odepisu: "A zkusil jste treba iCal?" Tim nerikam, ze nic jineho
neexistuje nebo je vse ostatni k nicemu. Tim jen uvadim produkt, se kterym
jsem spokojen. Neni mou povinnosti uvadet neco, co je teprve ve vyvoji nebo
to nepouzivam, ja o tom v podstate vubec nemusim vedet, a z ochoty pomoci
nabidnu tuto moznost - iCal.
 Prosim, budme tolerantni. 8-) A ze vase zkusenosti s uzivateli KDE jsou
takove, ze oni jsou "zastiplni fanatici a fundamentalisti", pak mate asi
smulu na lidi. Ja znam par lidi, kdo pouzivaji KDE, a radi zkusi GNOME, az
bude oficialne vydana stabilni verze.
 Zdravi

                                       Jacek Kopecky

P.S: je to do konference, protoze to mozna zasahne vic jejich clenu.

E-mail: jacek.kopecky na upol.cz (ISO Latin 2 compatible)
WWW:    http://www.inf.upol.cz/~kopeckyj