Zas****y KDE (Re: Linux a komerce (Bylo Re: POLEMIKA....))

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Únor 18 11:41:35 CET 1999

Dne 18. 2. 1999 petr tomasek napsal:

> Do p***e! Co mate furt s tim KDE? To jste vsichni takovi jednostranni
> ignoranti? Kdyz, tak prosim inzerujte, ze pro linux existuje
> KDE _a_ GNOME! (prinejmensim)

KDE je obvykle uvaden jako priklad protoze je snad krome CDE jediny, ktery je
ve finalni verzi. Treba GNOME je ve verzich blizkych te finalni teprve
nekolik tydnu. Krome toho, kdyz kazdy napise o tom, co ma vyzkousene a
nemuzete po nikom chtit, aby psal:
"Linux je i pro obycejne uzivatele protoze existuje KDE, GNOME, CDE, UDE,
XFCE, GX Desktop a DFM"
Vzdycke se totiz najde nekdo, na koho zapomenete.

Abych nebyl spatne pochopen - ja osobne nejsem vyhradnim zastancem KDE nebo
cehokoliv jineho a jenom diky nedostatku casu jsem jeste nevyzkousel dalsi
desktopy.

> (Pardon za ostra slova, ale uz me to opravdu zacina list na nervy: na
> otevrenem systemu vybudujem uzavreny, jediny pravy desktop KDE.....
> ...porovnejte prosim stranky KDE a GNOME, co rikaji o svych konkurentech:
> KDE dela jako by nic jineho na svete nebylo - totalni ignorance.
>
> Kromtoho KDE vychovava z lidi zastiplne fanatiky a "fundamentalisty",
> kteri nedokazi nic jineho, nez KDE snest. Fuuuj.
>
> Za tyhle Microshitsky manyry by se melo strilet......)

Podle tohoto vaseho mailu si troufam rict, ze Vy mate k fundamentalismu
blize nez vetsina lidi, kteri napisou "KDE umozni uzivateli to same co
Win95".

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz