Zas****y KDE (delsi)

petr tomasek ostomas na roth.hul.huji.ac.il
Čtvrtek Únor 18 12:17:40 CET 1999

Zdenek Pizl:
: ha, flame war, uz si nastavuju filter na mazani ! Tohle jde naprosto
:mimo zamereni konfery ...

Hmm.. nejsem si tak jist. Zda se, ze jste necetl poradne, o cem jsem psal.

Milan Kerslager:
:
:No, pokud si nainstaluju cele KDE, pak se to da uz srovnavat s
:komercnimi Unixy (nebo Wokny) a jejich prostredim (opravdu jen docela).
:A pokud jsou na plose vsechny ty ikonky (disketa, CD, kos & spol), je
:nastaveny hezky automounter, atd..., pak se to opravdu _da_ dat
:sekretarce na stul. Jen tak dal, a diky vsem, co se na vyvoji vsech
:peknych veci podili!
:

GNOME nema ikonky & spol? Trochu odvazne tvrzeni.

Proti KDE jakozto programu nic nemam (skoro). Jen me docela desi
jednostrannost s jakou je prezentovan, teto konf. nevyjimaje.

Kdyz byl KDE v takovem stavu jako je GNOME dnes, uz si o nem vrabci
povidali kdovikde, linuxove noviny prinesli mohutny clanek; kdo se dnes
zminuje o GNOME?

Milan Kerslager:
:PS: na zaryteho a nekompromisniho zastance programu Xy vypadate spise vy
:    (alespon po precteni tohoto dopisu se mi to tak jevi)
:    Ale uprimne - je mi to uplne fuk :-D

Nikoliv. Nekritizoval jsem program, ale atmosfery jedinecnosti, ktera se
kolem nej tvori. Sam jsem ochoten pouzivat cokoliv (pokud na to budu mit
dostatek pameti ;-), vadi me kdyz nekdo pouziva reklamnich triku hodnych
M$-u, aby toho druheho vyradil ze hry.

Michal Krause:
:Podle tohoto vaseho mailu si troufam rict, ze Vy mate k fundamentalismu

ProsimVas, rozlisujte fundamentalistu a provokatera.... Dekuji.

Mno... abychom se nakonec dostali k tomu podstatnemu. Kdyz si srovnam
GNOME s KDE, tak se nemuzu zbavit dojmu, ze KDE s sebou prinasi ty
nejhorsi veci ze sveta M$- neuctu k unixovym tradicim, velke pametove
naroky, sevreni do jednoho urciteho konstruknciho schematu (c++). Ne ze by
GNOME byl uplny svatousek, ale tak nejak zrovna v techto ohledech za KDE
zaostava.

[Doufam, ze se nechate vyprovokovat jeste jednou...]

--
Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz>
Phone: +972/50/978169

"The current release is year 2000 compliant,
  and the next release will be even more year 2000 compliant."