Zablokovana instalace ?

Radovan Garabik garabik na center.fmph.uniba.sk.spam
Čtvrtek Únor 18 15:26:52 CET 1999

Michal Krause <mike na navrcholu.cz> wrote:
: Dne 11. 2. 1999 Pavel Czepczor napsal:

:> Dobry Den,
:> take jsem se kdysi snazil rozjet s CDROM  na 486 s  8MB a dopadl jsem taky tak.
:> Tak jsem zvetsli pamet na 16 MB  a pak jsem to naistaloval. Mozna ze pro beh
:> Linuxux staci 8 MB ,ale pro instalaci asi ne.

: Hm, RedHat 4.2 mi beha na 4MB pameti, ale naistalovat jsem to musel na jinem
: pocitaci, protoze mi to tuhlo jeste driv, nez se vubec instalator spustil.

Neviem preco vsetci chcu za kazdu cenu redhat (no flamewar please)
Napriklad debian ma okrem mnozstva inych vyhod aj tu, ze ide vcelku v
pohode instalovat na pocitaci so 4 MB RAM - vcera som to robil, trvalo
to asi 3 hodiny (instalacia z ftp, komplet aj so stahovanim, aj s drobnostami
typu zle sektory na bootovacej diskete)

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |