Zablokovana instalace ?

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Únor 18 16:34:31 CET 1999

Dne 18. 2. 1999 Radovan Garabik napsal:

> : Hm, RedHat 4.2 mi beha na 4MB pameti, ale naistalovat jsem to musel na jinem
> : pocitaci, protoze mi to tuhlo jeste driv, nez se vubec instalator spustil.
>
> Neviem preco vsetci chcu za kazdu cenu redhat (no flamewar please)
> Napriklad debian ma okrem mnozstva inych vyhod aj tu, ze ide vcelku v
> pohode instalovat na pocitaci so 4 MB RAM - vcera som to robil, trvalo
> to asi 3 hodiny (instalacia z ftp, komplet aj so stahovanim, aj s drobnostami
> typu zle sektory na bootovacej diskete)

Jediny duvod, proc pouzivam RH je ten, ze jsem se s nim setkal nejdrive a mam
ho v ruznych verzich i na CD. Zrovna tak to mohl byt Debian nebo Slackware...

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz