Linux a komerce (Bylo Re: POLEMIKA: Clanky o Linuxu - jeste

Čtvrtek Únor 18 16:27:01 CET 1999

mchaloupka na merkur.merlin.cz writes:

> Z techto duvodu si myslim, ze linux (nebo jiny OS) nutne musi tuhle
> nestvuru prevalcovat, protoze dinosauri taky vymreli na nedokonalou
> prizpusobivost.

Jenze u tech dinosauru musel napred prijit zasah "shury" v podobe
srazky kometarniho jadra se Zemi (ci jak to vysvetluji soucasne
teorie), coz vedlo ke zmene klimatu.

No a ja se obavam, ze MS dosahl nadkritickeho mnozstvi podilu na trhu
(na coz uz "neviditelna ruka trhu" ocividne nestaci), a proto ze se
bez onoho zasahu shury v podobe narizeni antimonopolniho uradu (a nebo
sirokeho odporu obyvatelstva) klima nezmeni.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR